пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

«Ти повинен знати…»

12 лютого працівниками  бібліотеки філії с. Фанчиково проведено  вуличну акцію «Ти повинен знати…» в рамках проекту «Майбутнє варто планувати», який реалізується БФ «Центр громадських ініціатив» за фінансової підтримки програми «Здоров’я жінок України».
     Найважливішим для кожної людини є власне здоров'я та щастя, здоров'я і благополуччя рідних та друзів. В черговий раз молодь
та школярі Фанчиківської СШ І-ІІІ ступеня мали можливість отримати сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім'ї, інформацію, яка допоможе прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я і здоров’я тих, кого вони люблять.
Нагадаємо, що мета даного проекту це підвищення поінформованості молоді щодо прийняття рішення стосовно планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, як альтернативи не планованій вагітності та абортам шляхом проведення широкомасштабної інформаційної кампанії, можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї.
   




Немає коментарів:

Дописати коментар