середа, 26 квітня 2017 р.

"Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати"


У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім міцного здоровя. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!

Бібліотечні працівники для односильчан провели День інформації "Про здоровя треба знати, про здоровя треба дбати".

Мета :допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства.Формувати уяву про здоров’я та здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про всіх членів сім’ї.Виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
Програма дня інформації:
- "Мистецтво берегти здоровя" - книжкова виставка;
- "Керуй своїм життям"- бесіди, огляди літератури біля книжкової виставки;
- "Здорова сімя - здорова держава" - вулична акція;
- "Здоровя - найдорощий скарб" - урок здоровя.













Немає коментарів:

Дописати коментар