четвер, 7 квітня 2022 р.

"Всесвітній день здоровя"

 

Сьогодні в Україні діє воєнний стан та тривають бойові дії. Кожний українець повинен адаптуватись до важких життєвих умов.

7-квітня --- Всесвітній день здоров’я. День коли людина повинна задуматись, потурбуватись про своє здоров’я. Адже, здоров’я – одна з основних умов щастя людини. Сільська бібліотека це той храм, де народжується здоровий спосіб життя і зберігається духовність. Для громади села та переселенців оформлено постійно діючу книжкову виставку «Література як мікстура». Наша літературна мікстура на відміну від медичної лікує не тільки тіло, а і душу. Після прочитання духовних, медичних книг світової класики, доброго гумору…душа наша «лікується», стає міцнішою. Щоб легше сприймати сьогодні світ, я рекомендую вам книгу:

Терлецька Л.Г. Психологія здоровя: арт-терапевтичні технології. - К.: Видавничий дім «Слово»,  2020. - 128с.

Психологія здоров’я як нова галузь знань про людину повязана з появою профілактичної медицини. Це галузь науки про людину, про її складові частини організму, як повязане людини фізичне здоровя, стан розуму й навколишній світ. Здоровя – це повне фізичне,  духовне й соціальне благополуччя. Книга рекомендована користувачам бібліотеки та переселенцям.

 


















Немає коментарів:

Дописати коментар