пʼятницю, 28 липня 2023 р.

«Українська державність – мій символ, моя віра, мій вибір» (вулична акція)

                Україна – це наша земля, рідний край, наша країна з багатовіковою  історією, мальовничою природою, чарівною піснею, і зрозуміло, мудрими, талановитими людьми. Це велика держава, і живуть у ній різні люди. Крім українців, нашу землю населяють люди інших національностей. Серед них росіяни, білоруси, поляки, чехи,молдовани, євреї, румуни, греки. І всі вони знайшли в нашому краї свою батьківщину, називають матір’ю соборну і суверенну Україну.  Україна – це історія народу, який протягом багатьох віків боровся за свою свободу і незалежність. Це його славні лицарі Петро Сагайдачний, Іван Сірко, Богдан Хмельницький, Максим Залізняк, Іван Мазепа, Устим Кармалюк та багато інших, які віддали своє життя за свободу і державність України, за щастя народу. Це й такі відомі всьому світові діячі української культури, як Т. Шевченко, Леся Українка, Іван Франко, Олександр Довженко, Марія Заньковецька, Микола Лисенко. Цей перелік, можна продовжити й іменами наших сучасників, які примножують славу нашої Батьківщини.

      Сьогодні ми святкуємо День державності нашої Батьківщини. З нагоди свята, щоб поглибити знання про історію України, більше дізнатись про символіку нашої держави, бібліотека -філія  12 підготувала вуличну акцію «Українська державність – мій символ, моя віра, мій вибір». На заході оформлена книжкова виставка "Українська державність - витоки, становлення, сьогодення". На виставці представлені книги про історичні етапи укрвїнського творення. національні символи України особистості державотворення.

      Упродовж тривалої історії українці боролися за свободу та здобуття державності. І зарас, коли Росія веде жорстоку війну проти України, ми знову відстоюємо свою державу, свободу і незалежність. Ми єдині, сильні, і впевнені у нашій перемозі.

       Читаємо і вивчаємо нову історію нашої України.



















 


Немає коментарів:

Дописати коментар